Je favoriete kop koffie, meer werkgeluk en geen minuut in de file. Thuiswerken blijft ook na de coronacrisis populair onder medewerkers. Daarom is het extra belangrijk dat thuiswerken een vaste plek krijgt. Goedopweg geeft Utrechtse werkgevers een kosteloos steuntje in de rug bij het maken van een thuiswerkaanpak die past bij het bedrijf.

Werkgevers ontkomen niet meer aan een goede regeling voor het zogenoemde ‘hybride’ werken en reizen, waar thuiswerken een groot onderdeel van is. Volgens onderzoek is dit een blijvende wens onder medewerkers. Urenlange files worden vermeden, werktijd wordt productiever, het is beter voor het milieu en het bespaart (reis)kosten. Uit hetzelfde rapport blijkt echter dat zes op de tien werkgevers nog niet duidelijk hebben hoe er na de coronapandemie wordt omgegaan met thuiswerken. Hier liggen grote kansen!

Goedopweg helpt werkgevers in de provincie Utrecht met 50 of meer medewerkers om thuiswerken een vaste plek te geven. Onze mobiliteitsadviseurs en de experts van Moneypenny Training & Advies zijn gespecialiseerd in thuiswerkvraagstukken. Zij helpen om een praktisch thuiswerkplan en bijbehorende maatregelen uit te denken. En helemaal mooi: Goedopweg betaalt de rekening van dit traject.

Wil je weten hoe dit werkt in de praktijk? Susan Smulders legt het je uit in deze video. Geef de werkgevers om je heen nu een kans om thuiswerken goed te ondersteunen! In de bijlage vind je alle benodigde informatie.

 

Contact

Secretariaat: Annemarie van de Beek
info@businesseilandutrecht.nl

Correspondentieadres
Jutfaseweg 197, 3522 HR Utrecht